08-121 513 16 / 070-66 66 273 info@svenskaodemforbundet.se

Medlemsmöte 18 juni om att söka rehab utomlands

jun 5, 2024 | Lipödem, Lymfödem, Nyheter - Startsidan

Visste du att det går att söka rehab utomlands?

Flera av våra medlemmar har positiv erfarenhet av att ha fått möjlighet till rehab utomlands för ödemrelaterade diagnoser. Men vilken typ av behandling erbjuds, hur hittar jag ett rehabcenter och går det att få ersättning från Försäkringskassan?

Vill du veta mer om det är du som medlem välkommen till vårt medlemsmöte där Renée Torndahl, rehabkoordinator hos CercaDeTi Rehab AB, informerar om vad rehab utomlands kan innebära och vad du behöver veta för att ansöka om planerad vård utomlands. Under mötet har du möjlighet att ställa frågor till Renée.

Anmäl ditt deltagande senast måndag 17 juni kl 19.00 då bokningen stänger.

På tisdag 18 juni, förmiddag (före kl 12.00)  får du ett mejl med en länk till Teams-mötet. Om du inte har Teams-appen på datorn så väljer du att gå in via webbläsaren.

Varmt välkommen!

Pilatesövningar på solig strand.

Styrande dokument 2024

Här nedan läser du styrande dokument 2024 Årsmötesprotokoll 2024 Stadgar för förbundet Stadgar för regionförening Verksamhetsplan 2024 Budget...

Inte medlem?

Bli medlem och ta del ut utav alla erbjudanden och förmåner samtidigt som du stödjer SÖF.